5 סיבות מדוע כל כך חשוב שיהיה אתר לעסק שלך

בין הפייסבוק לאינסטגרם, בין הלינקדאין לנטוורקינג, אנחנו משקיעים לא מעט בשיווק העסק שלנו לכן לא פעם נשאלת השאלה למה בכלל צריך להשקיע באתר אינטרנט לעסק אם הרשתות החברתיות והמפגש פנים מול פנים יכולים לספק תוצאות בשטח. 

אני פוגש את השאלה הזו לא רק אצל עסקים בתחילת הדרך, אלא גם כאלו שכבר פועלים לא מעט שנים ועדיין לא הקימו אתר תדמית משלהם. אלו חמש הסיבות שבגללן כל עסק צריך אתר.

1. אתר הוא מקום המרכז את המידע על העסק 

וורדפרס היא מערכת ניהול התוכן והאתר שעליה יושבים אתרי אינטרנט רבים, מכל מיני סוגים. היא מציעה מענה רחב ומאפשרת לנו לבנות אתרי תדמית לעסקים קטנים וחברות, אתרי חנויות, אתרים לקורסים דיגיטליים ועוד. היא מאפשרת מגוון עצום של אפשרויות עיצוב בהתאמה אישית וממציאה את עצמה כל הזמן מחדש עם תוספים ושדרוגים שהופכים כל אתר למדויק עבור הבעלים שלו ועבור הצרכים של הגולש.
אחרי ששלב בניית האתר ועיצובו מסתיים והוא עולה לאוויר, וורדפרס מאפשרת לבעלי האתר להעלות בקלות תכנים, לעשות שינויים בתוכן הקיים, לעדכן מוצרים או שירותים ולהתחבר לכל המדיות החברתיות שתומכות בקידום האתר.

2. חשיפה ללקוחות חדשים – כל הזמן ובאופן אורגני 

אתר אינטרנט שנבנה ומנוהל בצורה נכונה מאפשר לנו להגיע כל הזמן לקהל חדש, בלי להשתעבד ליצירת תכנים לרשתות מדי יום או לשלם המון על קידום ממומן בפייסבוק. באמצעות עבודת אופטימיזציה נכונה של האתר והכנת הבסיס לקידום אתרים בגוגל, אפשר להגיע להרבה אנשים בקלות ולהגדיל כל הזמן את מספר הלידים ואת ההתעניינות הכללית. 

3. נכס שיווקי ששייך רק לכם

דמיינו לעצמכם שאתם קמים יום אחד וכל העמודים העסקיים והקבוצות שבהן שיווקתם את העסק בפייסבוק נעלמו, יחד עם התכנים שפרסמתם במשך שנים. תרחיש האימה הזה יכול להפוך למציאות בקלות. 

בניגוד לפייסבוק, לאינסטגרם ולכל הפלטפורמות האחרות שעסקים ללא אתר מסתמכים עליהן, האתר שתבנו לעסק יהיה שייך לכם. הוא לא יהיה שייך לחברות גדולות ותאגידים שיכולים לעשות שינויים ולשנות בכך את המפגש שלכם עם הלקוחות הפוטנציאליים. 

בניגוד לפרסום בפייסבוק שהחשיפה שלו משתנה לפי הגחמות של החברה, אתר אינטרנט שלכם מאפשר לכם שליטה בתכנים שאתם מפרסמים, באורך התוכן, בכמות התוכן ובאסטרטגיית השיווק שלכם, מבלי לסמוך על מישהו אחר.

4. הזדמנות להפוך מעסק קטן למותג מוכר

אתר אינטרנט מהווה בעיניי חלק חשוב מההתפתחות הטבעית של העסק. עסק קטן ששואף להגיע רחוק, להתפתח ולהצליח, צריך אתר שבתוכו כל הזמן תבוא לכדי ביטוי ההתפתחות שלו. מקטלוג מוצרים שמתרחב וגדל ועד לשירות חדש שמקבל את הזרקור והבמה בעמוד הראשי של האתר, מסיפורי ההצלחה מול הלקוחות שמרוכזים במקום אחד נגיש ועד לדרכים נגישות לדבר עם הלקוחות שלכם ולהציע להם שירות. 

אתר הוא מקום שבו אתם יכולים לבטא את השפה המיוחדת של המותג שלכם, את התוכן הייחודי לכם וכמובן – להראות את כל הדברים שאתם עושים לאורך כל הדרך בעסק, בלי שום מגבלה של זמן או מקום.

5. יצירת אמינות וחיבור ללקוחות

לכל העסקים המוכרים והיציבים יש אתר אינטרנט. הסיבה לכך היא פשוטה – אתר אינטרנט יוצר אמינות. החיפוש בגוגל מאפשר לנו להגיע להמון עסקים ולקבל עליהם אינפורמציה. אם אתם לא שם, אתם מיד מעוררים שאלות. מי אתם? מה אתם מציעים? איך מגיעים אליכם? אתר האינטרנט מוכיח ועונה על כל השאלות האלו ובכך יוצר חיבור ואמינות אצל לקוחות קיימים ופוטנציאליים. 

אז למה לבנות אתר? אם עוד לא השתכנעתם, מוזמנים לפנות אליי ואשמח להסביר יותר.